tirsdag 24. juni 2008

Lady Sweater progress

The body is done - on to the sleeves. I really don’t know how long I’m going to make them.

Lady Sweater

Det går sakte, men sikkert mot en genser. Jeg skal begynne med armene nå, men er fryktelig usikker på hvilken lengde jeg skal velge.

Jeg er en fryspinn. Sannsynligheten for at jeg bruker en kortarmet jakke er ganske liten. Men dette er en bomullsjakke, så sjansen for at jeg bruker den når det er kaldt er også ganske liten... *gruble*

Vi får se...

Ravel it!

12 kommentarer:

Anonym sa...

Jakken blir flott den! Jeg ville nok laget lange ermer, er nemlig frysepinne jeg også. :o)

Unknown sa...

Flott jakke dette, jeg hadde sikkert valgt sånn midt imellom..
Ønsker deg en fin solrik sommer med masse flott håndarbeid og glede :-)

Anonym sa...

Hehe, jeg også ville tatt ermene lange, jeg fryser ikke lett, men hvis jeg tar på meg en jakke så er det godt å ha ermer på den!

Anonym sa...

Den blir i hvert fall flott, uansett om du velger lange eller korte ermer.

Anonym sa...

Følger med på framgangen. en blir fiin.
Jeg er bare akkurat begynt på lace-mønstret. Oppdaga plutselig at jeg hadde glemt å strikke juni-lua, så det har vært luestrikking her de siste to dagene :-)

Anonym sa...

Den blir fin, jeg ville nok også hatt lange armer. Det er lettere å brette opp, enn at de er korte.

Anonym sa...

Så flott den blir! Jakka blir det neste prosjektet mitt også, må bare få garnet i hus først:-) Jeg skal ha lange ermer, men den blir jo flott med korte også.

Anonym sa...

Det er en fin jakke. Jeg ville sikkert ha hatt korte ermer, men det er for at jeg er varm av meg, men samtidig tror jeg at jeg ville hatt den med lange ermer slik at man kunne slengt den på seg når man skal en snartur eller når man fryser:)

Anonym sa...

Hei - spennende å følge med på fremdriften her :-)

Anonym sa...

Tusen takk for helsing i bloggen min. Ha en fortsatt fin kveld :)
Klem fra Ronille

frøken ij sa...

så flott den blir. synes den var fin med helt korte ermer også jeg. men så spørs det hvor praktisk det er.. lykke til med valget! :)

Hønehuset sa...

Kjempeflott mønsterpå jakken. Spent på hva du ender op med vedrørende ermer.