torsdag 12. juni 2008

No idea!

Yarnmystery no: 4

I'm already well into the fourth Yarnmystery by Liv-Toril:

Garnmysteriet 4

It looks like some kind of bag. The last part of the pattern comes on friday.


June socks

On hold, when I'm knitting the mystery bag(?), is the June socks from the Sokker2008-KAL:

sock

And there are a couple of prodjects still on my needles (see my last post).

Have a nice weekend!


Riktig god helg til alle som er innom, og tusen takk for koselige kommentarer. Jeg fortsetter nok bloggingen som før (og skal prøve å unngå sutringen).


Ikke alltid lett
å være 4. klassing. Dette sto bakpå en bok i sønnens sekk:

4. klasse
"Fag: har ikke PEiling"

Akkurat slik jeg føler det med strikke-mysteriet. ;)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hjertesukket til sønnen din kjenner jeg meg også igjen i til tider!

Jeg er ikke med på mysteriet, men har titta litt fra sidelinja - det er virkelig mystiske greier.

Anonym sa...

Jeg får titte innom over helgen og se hva dere har laget, jeg er så spent på hva det blir. :)

Anonym sa...

Stilig farge du har valgt på mysteriet. Skal bli spennende å se hva dette blir tilslutt. Ha en fin helg.