lørdag 7. juni 2008

ABC - dette er turvid (Norwegian most)

Jeg har blitt utfordret av Petronella (takk) til å lage en ABC for/over meg, så fort og galt, her kommer det:

A: Analytisk, Ateist
B: Brun :)
C: Creative
D: Designer
E: Effektiv
F: Flink, Frittalende
G: Godtroende, Glad i sola
H: Hekler, Humanetiker
I: Intens, Irriterende
J: Jente
K: Klok, Kritisk
L: Lat
M: Mamma
N: Norsk, Nattmenneske
O: Ordensperson
P: Pengelens
Q: Quiet
R: Regelrytter
S: Strikker, Sommermenneske
T: Tante
U: Ung (til sinns), Usikker
V: Voksen
W: Wan (om vinteren)
X: Xanthippe
Y: Ymse
Z: Zealot
Æ: Ærlig
Ø: Ølglad
Å: Åpen

Oki - jeg kommer muligens til å endre/slette/legge til litt etterhvert, men sånn ble det bare, de første fem minuttene...

Noen som vil prøve seg selv?

Kate, Maja, Randi, Kath, Sol - dere er tagget!

4 kommentarer:

Ninne sa...

Den var morsom den tag'en der!

Anonym sa...

For å si som Hovmesteren: I'll do my very best!

randi K design sa...

Så ikke denne før idag jeg.. Artig at du tenkte på meg.. Skal prøve å gjøre mitt beste med den!
Ha en forsatt fin uke!

Kath sa...

Takk!Abc om meg ligger nå i bloggen min!!Ha en flott uke:)