søndag 8. juni 2008

A lot

There's a lot on my needles.

Socks:
Juni sokker
This is the June pattern in Sokker2008.
Thank you for getting me started (you know who you are). :)

A bag:
new project

A scarf:
Fluffy scarf

Another bag:
Crocheted Bag

The shrug is frogged... :(
Pink shrug
I couldn't make it fit, and the yarn acted stupid - It twisted a bit, so the hole shrug twisted.

And a lot of washcloths:
wash cloths

We have had a warm and beautiful weekend:
Summer Crocheted Bag

I hope you'll have a nice week.

10 kommentarer:

Anonym sa...

Spennende vesker du lager... Eget mønster eller?

Anonym sa...

Masse flott på pinnene hos deg. Jeg er lat for tida, men jeg skal muligens oppdatere bloggen min senere i kveld. Nå pøsregner det her.

Torunn Skjærstad Moen sa...

Alt godt til deg turvid! Så flotte farger du bruker i det du lager, helt herlig. Med hilsen fra asterix.

Hønehuset sa...

De to siste bildene der så helt herlig ut...

Anonym sa...

Det var et kjempemorsomt skjerf, fine farger og artig mønster.
Klem Trude

Ninne sa...

Her går det som vanlig unna, med masse flott på pinnene -og attpåtil så vifter du med tærne, det er mye på en gang det ;)

LilleBlå sa...

Så masse spennende du driver med da! Her er det ikke den helt store håndarbeids-iveren, jeg har ikke fått fart på noenting den siste uka. Eller nesten ikkeno da, det ble en Nødvendeliger i det minste...
Ha en knallers uke!

Fru Keilegavlen sa...

Wow! Her var det mykje du held på med! Gler meg til å sjå dei ferdige resultata!!

Anonym sa...

Heisann. Tusen takk for besøket i bloggen min. Telleren gikk tullerusk atter en gang. Veit du sånn ca hvor langt du var fra 90 000? Spørs om ikkje du også skal ha en liten pakke....Ha ei fortsatt fin veke. Klem fra Ronille :)

Anlen sa...

Du har jammen mykje på pinnane samtidig! Det er mykje fint å sjå i bloggen din, her likar eg meg:)