mandag 2. juni 2008

Weekend in Paris

I've been in Paris this weekend.

Paris

Mannen og jeg har vært i Paris i helga. Vi har sett masse, brukt beina hele veien, så jeg har enda problemer med å gå...

Jeg heklet litt på turen nedover, men resten av tiden lå håndarbeidet i sekken.

Så er det hjem til hverdagen. Det er nytt mønster i Sokker2008, det så fint ut så jeg må vel starte på det, men først vil jeg starte på Garnmysteriet nr. 4 som Liv-Toril er så snill å arrangere for over 200 strikkedamer.

Garnmysteriet 4


Snille Ronille (Hey - hun kan rime!) ga meg denne for en stund siden:

dagen bedre award

Tusen takk!

Jeg vil gjerne gi den tilbake til Ronille (ja, det har jeg allerede gjort) fordi hun er så flink til å holde kontakten og kommentere i min og andres blogger.

Det er lite kommentarer i bloggen min, dessverre, så jeg driver å vurderer om jeg skal fortsette bloggingen eller ikke. Jeg bruker Ravelry mye og der får jeg mer kommentarer enn i bloggen, så jeg tenker i hvert fall på det. Jeg har hørt at flere merker at bloggverdenen har endret seg litt etter at Ravelry ble åpen for de fleste. Jaja - det er bare noe jeg funderer på.

Over til det hyggelige :)

"Du gjør dagen min bedre"-award og tusen takk til:

Ronille
lises
ninne
Torunn (asterix)
MaritaBK
Maj
Maja
Torunn
LivM
Fjellrosa

for koselige kommentarer. Det betyr så mye. :)

16 kommentarer:

PerJorun sa...

Hei. Du må ikke gi opp bloggingen nei. Det er mange av oss som ikke er på Ravelry. Og kommentarer går litt opp og ned merker jeg.

Masse herlige ting her

Anonym sa...

Jeg har også merket at det blir færre kommentarer på bloggen min etter at Ravelry kom. Slik er det nok for de fleste. Men jeg synes det hadde vært synd hvis du gav deg med bloggingen. Vi er fortsatt mange som ikke er aktive på Ravelry, og jeg finner alltid inspirasjon her hos deg.

Anonym sa...

Paris høres herlig ut :-)

Håper du fortsetter å blogge, det er alltid så mye fint her hos deg. Jeg lover å bli flinkere til å legge igjen spor når jeg er innom!

Anonym sa...

Heldige du , som har vært i Paris ! Nydelig by ! :)

Josefine (HB)

Anonym sa...

Heisann. Ja det er slett ikkje noke problem å gi deg en hyggelig helsing, for det kommer garantert en tilbake :) Tusen takk Turvid, verdens beste bloggevenn :) Nei, du får ikkje lov å slutte å blogge, det er det værste eg har hørt i dag!
Klem fra Ronille

Anonym sa...

Haha, såklart du skal blogge! Jeg har ikke tenkt på en sammenheng mellom Ravelry og bloggen, hos meg er det besøkstallene som har gått kraftig ned etter en eller annen gang i vår. Tenkte det var all syingen, jeg... Nei Turvid, vi får rett og slett ta både gjester og kommentarer tilbake, for bloggingen må vi fortsette med. Og takk!

Fjellrosa sa...

ojjjj tusen takk vænnen:-))
BLogge videre jajajaj!! nemmelig, punktum! Ha en flott flott dag, jeg skal på SnB i solo..nei...oslo i dag jeg da;-)) hehe klems

Ninne sa...

God morgen Turvid, og varm takk for den STORE oppmerksomheten. Det varmer at noen liker bloggen min! ;)
Jeg har faktisk fått den før også, så jeg tror ikke jeg sender den ut en runde til..
Vet du, jeg pusler med akkurat samme tanken som deg.. Det er nettopp de koselige kommentaree som gjør at jeg ikke har stoppet bloggen for noen måneder siden, for det er jo litt trist å kutte kontakten, da!
Jeg virderer å slå sammen min norske og franske blogg, for på den franske har jeg ofte helt opp i 30 og ennå fler kommentarer på et innlegg!!
Skjønner ikke hvorfor det er så stor forskjell...
Jeg er masse ute på hytta ved sjøen om dagen, det er 19 grader i vannet, og vi bader masse!
Ha en fiiin dag!

Ninne sa...

...og forresten, heldiggris, Paris er min drøm! Min venninne Ragnhild har også vært i Paris i helgen!!
www.ragnhild.canalblog.com

Anonym sa...

Tusen takk for oppmerksomheten. Jeg skal få lagt den ut i bloggen så fort jeg kan.

Ser ut som det har vært en flott tur dere har hatt.

Ikke stopp bloggingen da. Jeg er innom her ofte og titter og snapper opp litt inspirasjon rett som det er.

Håper på et lite besøk av dere også snart da... *s*

Anonym sa...

Tusen takk skal du ha, kjempehyggelig å få den fra deg også :o)

ps Jeg er IKKE på Ravelry, tenk!

Anonym sa...

Tusen takk for oppmerksomheten :-)
Jeg skal svare på den, men ikke før i neste uke. Jeg jobber overtid hver dag og har ikke tid hverken til å strikke eller å oppdatere bloggen min. Slapper litt av før sengetid med å surfe litt rundt på andres blogger.
Du må ikke slutte med blogging. Jeg tror jo at bloggene blir lest av folk som ikke er på Ravelry, selv om de ikke kommenterer så ofte.

Fjellrosa sa...

paris er bare så flott by !!!
Ønsker deg en flott flott helg!Klem

Anonym sa...

Heisann. Her kommer ei lita helgahelsing fra meg. Vi har sol og varme, og det resulterar i lite handarbeid.
Klem fra Ronille

Anonym sa...

Hei - Håper du hadde en fin tur til Paris, og at du der fikk tenkt deg om, slik at du fortsetter med bloggingen din. Jeg har en liten oppmuntrende utfordring til deg, i bloggen min... Kom å se, davel:-)

Fru Keilegavlen sa...

Tusen, tusen takk! Det var koseleg! Skal legge den ut i bloggen min så fort eg rekk det. Men du må ikkje slutte med blogginga! Eg har meldt meg inn på Ravelry, men må innrømme at eg ikkje har brukt det enno i det heile av den enkle grunn at eg er heilt "confused" innpå der og har ikkje tatt meg tida til å finne ut av alt enno. Så det ville vere synd om du sluttar med blogginga, for då får ikkje me "Ikkje-Ravelry" folk sett alt det flotte du lagar!! Finn mykje inspirasjon inne hos deg! Ønskjer deg ei flott og kreativ veke.