fredag 20. juni 2008

February Lady Sweater

Some progress...

Lady sweater

I'm not sure if this is going to fit, if it's going to be to heavy (double cotton), if I really like the color (light gray)...


Skoleslutt

Årets skole er slutt og det er sommerferie for skolebarna. Det har vært et fint år for begge mine, med gode lærere og gode venner. Når man så kikker over årets bøker og ser hva de har lært (og ikke lært) så dukker det opp enkelte ting, som dette forbigående lille raseriutbruddet i "Min dagbok" bakerst i norskboka:

4. klasse

:)

Riktig god ferie.

13 kommentarer:

Anonym sa...

Det er ikke lett å være elev når lærern er ei kjeftesjering!!!

Jeg syns absolutt jakken ser lovende ut så langt :-)

randi K design sa...

Herlig utsagn i dagboka! Skjønn liten jakke!
Jeg ønsker deg en fin sommer og god ferie!

Anonym sa...

Heisann. No er det helg, og for min del også sommerferie, 2 herlige måneder med fri :) Flott utsagn, sånne liker eg, håper kjeftekjerringa har lest dette! Ønsker deg ei fin sankthanshelg. Klem fra Ronille

Lise sa...

That is so cool! I just downloaded the pattern for the February Lady Sweater too. I am knitting it in a worsted variegated yarn that I have had for a very long time. I bought it because I loved the colour - it's acrylic, so not the best. But for a cardigan, it will be fine. I hope to get pictures up on Ravelry soon (username: marilise).
thanks for sharing

Anonym sa...

Så nydelig farge på toppen, jeg prøvde Synnøve sin, og det frister å strikke en sånn til meg selv.


Hm....det er bra ungene får ut føælelsene sine, ihvertfall når det gjelder lærerne sine, hi hi.

Anonym sa...

Jeg er også begynt på denne jakken. Strikker i et mystisk garn som ikke er helt godt. Blanding av bomull, lin og akryl.
Vi har visst jamgamle gutter også :-)

Anonym sa...

Hei og takk for hyggelig kommentar på bloggen. Gleder meg til å se den fine jakken ferdig. Ha ei flott St. Hanshelg.

Torunn Skjærstad Moen sa...

Ja, de barna de barna. De er jo bare herlige! Ryggsekken din ble knallfin. Jeg er ferdig med min, men mangler litt pynt på den. God helg fra asterix.

Fru Keilegavlen sa...

Herleg utsagn i boka. ;)
Jakken ser kjempeflott ut!!
Ønskjer deg og dine ei flott helg!

Anonym sa...

På nordnorsk er det te'rn, så det så :o) 'Tean' ante jeg ikke hvor dialekten kom fra *hihi* -derfor ble det sånn.

Anonym sa...

Det blir spennende å se hvordan jakken blir. Artig med voksenutgave av en babyjakke.

Takk for hilsen på bloggen min.

Anonym sa...

Jakken ser lovende ut. Garnmysteriet ble veldig tøft, kul farge!

Anonym sa...

Ha ha, den var jo søt, da *fnis*