mandag 16. juni 2008

Mystery bag, June socks and more

My mystery bag is finished:

Felted bag

The strap is quite short, maybe it will fit better for a child.

Pattern: Yarn Mystery 4 by Liv-Toril
Yarn: Some wool, 460 g (~500 yards)
Needles: 8 mm (US 11)
Size before felting: 55 cm wide, 24/58 cm high, strap 85 cm
Size after felting:45 cm wide, 15/38 cm high, strap 65 cm (2x 50 degrees Celsius)


June socks:

Socks

Free pattern by Drops design no. 102-15
Yarn: Admiral ombré, 55 g (215 m)
Needles: 2.5 mm (US 1 1/2)
Mods: toe-up, 54 sts, 6 sts between eyelets.

Scarf, Bag and Bag are all done (no pics yet). There is nothing on my needles but wash cloths, and I'm panicing...

6 kommentarer:

Unknown sa...

Wow og lekkert garnmysteriet ditt ble, orange er bare så fint og den fine pynten da..
Rett og slett lekkert ble det.
Ha en fin uke og en solrikt sommer:-)

Anonym sa...

o-oh du driftige dame, du er ferdig med begge deler du *rødmer* Jeg er så busy ute for tiden.... Vesken din ble kul da - fin pynt du har valgt.

Skautrollet sa...

Lekker veske, flott i oransje med nålefiltet pynt....
Flotte junisokker også.

Anonym sa...

Wow, så flott mysteriet ditt ble! Skikkelig fin pynt på også.
Og junisokkene er også ferdige er jeg... Søte! Jeg vurderer fremdeles... ;o)

Skautrollet sa...

Flott om du legger meg inn i bloggrollen din. Da kan jo jeg legge inn deg også??

Anonym sa...

I love your mystery bag! I love the color and the needle felting.

Mary (Blender on ravelry)