fredag 5. september 2008

Finished projects

I've already showed you my FO's (finished objects).

FO's


Let me show you some details:


1. Scarves

FO's scarves

I have 20 scarves.


2. Shawls

FO's shawls

Only 5. One that I've used, and one that's going to be a gift soon.


3. Bags

FO's bags

12 bags I never use (and 2 seat pads).


4. Afghan

FO Blanket

One big tunisian crocheted afghan


There are lots more to show you, socks, hats, doilies and dishcloths, but I'll save that for another day.

You can find most of my projects on Ravelry, if you want to take a closer look...


It's TGIF! and I'm going to knit on the CoP-afghan.


Have a nice weekend :))

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hei, Turid
Lenge siden sist, men jeg klarer å følge litt med på livet ditt gjennom disse sidene. Du er så kjempeflink! -og en stor inspirasjonskilde for meg som er en glad amatør i håndarbeidsbransjen :-)Skal på hytta på Tromøya i helga og har selvfølgelig med strikkepinnene.Stor klem og god helg!
-Eirin-

Torunn Skjærstad Moen sa...

Hei på deg! Du verden så produktiv du er, og det må jeg rose deg for. Jeg har så mye å gjöre om dagen. For min egen del har jeg valgt å videreutanne meg innen bild och form. Det er mye å gjöre innen kunstens verden. Ting man ikke har tenkt over tidligere. Om man ser et perspektiv, så skal man tegne, for videre å skrive ned tankene dine, eventuelt et dikt. Jeg trives og tiden får vise. Alt godt til deg fra asterix.

Hannes hage sa...

Makan, du er jo superproduktiv. Du har jo jule og bursdagspresanger klar for mange år fremover. Også så mye lekkert som det er bilde av. God helg til deg.

Anonym sa...

Det var da utrolig hvor mye fint du har laget, her går det unna i en fart.
Ha en fin helg.

turvid sa...

Tusen takk for kommentar, Eirin. Håper dere har det bra alle sammen!