onsdag 5. mars 2008

Celtic Tote - again, and more

The Celtic Tote is still not felted. I'm really afraid that it will look like crap after felting....

I've made a small purse of the left over yarn and a pocket inside the tote.

Mini Celtic Tote Mini Celtic Tote

Maybe I'll felt it tonight, if I dare.


Chinese Waves Dishcloths

I've made 3 Chinese Waves Dishcloths. A nice stitch, but I havn't tried the cloths yet.

wash cloth

Free Pattern: Chinese Waves Dishcloth, 45 sts
Needles: 5 mm
Yarn: some cotton from stash


Central Park Hoodie

I'm still knitting on the CPH. It still looks like it's going to be to small for me. I'm in denial.

So far:

CPH


What are you knitting? Leave me a message and I'll visit your blog or your Ravelry projects.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Pyse, få nå vesken inn i maskinen! Ta den på 40 grader finvask eller 30 grader lettstelt, så tover den bare litt. Så kan du øke opp i neste omgang. Den er sinnsykt kul, men du må jo få den ferdig..!

Anonym sa...

Oh, shit, tove den? Tør du? Da ville jeg ha vært veldig forsiktig, tatt det for hånd.

Anonym sa...

Jeg har ingen formening om toving, synes bare at det ble lekkert. Så langt du har kommet på jakken.

Randi sa...

Fy flate!! den vesken var rå stilig!!

Ha en strålende Torsdag.Her blåser vi snart bort:)

Anonym sa...

Tja, før eller siden må den vel i maskinen - so go girl!

Takk for link til kluteoppskrift. Har en del bomullsgarn å bruke opp - denne var flott.

Anonym sa...

Den veska er knallstilig, håper tovinga går bra.
Jeg holder på med topp til meg selv, lue til meg selv og et hemmelig prosjekt. Også har jeg selvfølgelig masse planer...

Ninne sa...

Jeg bare gleeeeder meg til å se vesken etter toving!
Mer og mer!
Så kom nå i gang, da!!!
:)