lørdag 22. desember 2007

Angels (with tits)


Angel
Originally uploaded by turvid

I'm almost finished decorating for Christmas. The tree is going to be decorated tomorrow.

These girls are a joy to look at. :)

I hope that you'll have a happy holiday if you are celebrating, and wathever you are celebrating, I hope it's all good.

Me myself are celebrating the earth turning and the promise of more than 3 hours light/sun a day. Finaly!

Thank you so much for all your comments, it means the world to me.



Mine Svorsk/Danske venner:

Riktig god jul til alle som er innom. Om du feirer jul i vanlig forstand, eller ikke. Jeg feirer at vi går mot lysere tider, og viser gjerne frem puppe-englene mine, som gir meg et smil om munnen, hver gang jeg ser på de.

Tusen takk for alle koselige kommentarer. Jeg er utrolig glad for at jeg har et så godt "nettverk" ute på webben.

Riktig god jul til alle sammen! *klem*

6 kommentarer:

Maja sa...

God jul til deg og dine.

cammie sa...

Jeg ELSKER de englene! God jul til deg og dine turvid *juleklem*

Hobbygåsa sa...

Englene er bare sååå søte! Ha en riktig God jul!

Anonym sa...

Engler med sjarm de der! God jul i heimen din også! Klem.

Anonym sa...

Innom for å ønske deg og dine en riktig god jul!

Lena sa...

Stilige engler! Har et par slike liggende selv, ferdig til toving, men uten pupper! Hihi:-) Ønsker deg og dine en riktig god jul!