torsdag 8. januar 2009

New needles -> new project

Finally it's my turn to knit with:

Needles

Harmony Wood from Knit Picks = Symfonie Wood from KnitPro.

Yay! Thank you, Maja!


This is the first time I've started a project with just the needles.

First: New needles!
Next: finding a yarn in my stash to fit the needles.
Finally: looking for a pattern to fit the yarn and needles.


Blanket
Ravel it!


Dette er første gang jeg planlegger et prosjekt ved å starte med pinnene, for så å finne garn, for så å lete etter mønster. Gleder meg til å prøve disse pinnene. Håper de er like gode som alle sier. :)

8 kommentarer:

Ninne sa...

På pinnene skal en ekte strikkequeen kjennes hihi!!!

Kos deg, det ser lækkert ut!!!

Unknown sa...

Gratulere med nye pinner, ønsker meg slike jeg også... Heldige du...

Bitt@mi sa...

Gratulerer med nye pinner!
Fikk slike til jul, og bruker dem flittig:-) Nydelig å strikke med. Har ikke prøvd dem på bomullsgarn, men vet at jeg ikke liker bambuspinner til det, så det er ikke sikkert de er gode til det..
Ha en nydelig strikkekveld:-)

Villblomsten sa...

Godt nyttåer :-)

flotte labber :-)

Anonym sa...

Godt noen kan bruke dem når jeg ikke tåler dem selv.

Anonym sa...

Fantastiske pinner! Gled deg! Takk for kommentaren i bloggen min, blir veldig glad når noen tar seg tid til å skrive noen ord. Godt nyttår.

gletting sa...

Det blir spennende å høre hva du mener om dem. Jeg er helfrelst for bambus, har dem helt ned i 1,5. Men det er ikke alt som passer til bambus eller annet treverk. Men sokker og bambus hører sammen, de sklir ikke ut.
Hilsen Grete

Jinx - Marthe sa...

Så herlig, jeg drømmer om å bli like flink og ha like stort lager. Tenk å bare kunne forsyne seg med noe deilig, flott garn og begynne å strikke. Her må det meste planlegges.

Teppet ble forresten nydelig.