lørdag 1. september 2012

Siste blogginnlegg?

Det lages enda ting i heimen, selv om det ikke blogges så mye.

Innimellom er jeg ikke sikker på om jeg husker hvordan. Min Ravelry-side er mer oppdatert, og kanskje jeg avslutter dette prosjektet snart.

Jeg hadde tenkt å sette inn noen fine bilder her - men det var ikke så lett, la meg se....

Strikking, Hakking, Hekling: 


Ny ring:
Jeg hakker sjal:

Etui til heklenålene:





Det er vel like enkelt å ta en titt her: http://www.ravelry.com/projects/turvid



DA var jeg kanskje ferdig blogget da - *vinker*







Turvid

2 kommentarer:

heidi sa...

det vore lite trist om det var sista blogginlägget.

jag la till dig som vän på ravelry (jag är heidistickar), och även om det är lika lätt att följa uppdateringarna på ravelry som på bloggen gillar jag att läsa blogginlägg:)

mimouna sa...

Heisann, der var du jo! Lurte på hvor du hadde blitt av. :)