onsdag 6. mai 2009

Lucky Diamond, part I

The SockMadness socks (round 4) was Lucky Diamond - I made it to the next round!

Round 4 - sockmadness

As usual - the socks are to big for me, and this time also to sparkly for hubby.

Round 4 - sockmadness

And here they are the day after:

Not Lucky Diamond

Yes - I frogged them.

The good news is: I've started again, this time in my own size.

I really like this pattern, and the combination of my two yarns.

And - I'm almost done with my new Lucky Diamond Socks, maybe tonight.

:)

Turvid

3 kommentarer:

Line sa...

Det ser ut som et morsomt mønster å strikke! Fine farger også. Håper de nye passer bedre!

gletting sa...

l, jeg kom fra Rav og fant to nøster, og da jeg kom hit så jeg et par sokker! Jeg tenkte først, hun er ikke snau, men så så jeg skjebnen til de ferdige sokkene. Unnskyld at jeg spør: Er det ingen andre som kan bruke de lekre sokkene du allerede har strikket? Du kan jo bare fikse et par nye i en fei ...

sjante sa...

Å du e iherdig, hadde aldri gidda å rekke opp, dåååne. Men kjempe kule ble de;-)