fredag 24. april 2009

På norsk (Norwegian only)

Takk for alle svar på mitt norsk eller engelsk innlegg.


Jeg har full forståelse for at vi som er fra Norge synes at vårt eget språk er lettest å lese.

Jeg har vurdert det til og fra, men har nok landet på at jeg kommer til å fortsette med min dårlige engelsk.

Grunnen til det er:

1: 5/18 svar på innlegget mitt om engelsk eller norsk svarte: Engelsk.

2: Jeg har ca. 30-40 % besøkende fra Norge/Skandinavia, resten kommer fra Engelsk-talende land (stort sett)

Du kan se statistikken min nederst til høyre på siden.


Innimellom kommer det nok et innlegg på norsk likevel, og om noen har problemer med å skjønne hva jeg skriver på engelsk så svarer jeg selvfølgelig på spørsmål (på norsk). ;)


Riktig god helg!

Turvid

2 kommentarer:

sjante sa...

Engelsken din er helt flott, og har ingen problem med å forstå den. Takk for klemmen, den varmer:-)

Ninne sa...

Bare fortsett som før, du! Jeg liker det jeg... !