fredag 20. februar 2009

Regional Destash Competition

The members of the Craft forum "Hobbyboden" (Norwegian) is having a regional destash competiton starting this evening. I'm in team Oslo and we are ready to fight (read:knit) of the competitors from the rest of Norway.

I'm ready with heavy yarn and big needles - the competition is judged by weight.

Pronto:

Destash hat


Wool-yarn for felting:

Destash socks


In the meantime I'm knitting socks:

Socks

The yarn is beatiful, soft merino wool that I got from Karipia. Love, love, love it!

Ravel it!



And YAY! we sold our flat today :D


Have a nice weekend!

5 kommentarer:

AnitaK sa...

Ser at du er klar til kappstrikking. Lykke til! Jeg meldte meg ikke på i frykt for å bli ei skikkelig belastning for gruppen... Men det blir sikkert gøy. Ha ei fin helg.

Chicago Sarah sa...

Yay indeed! :) Do you have a new place to live yet?

Tino sa...

Morsom utfordring. Tror ikke jeg melder meg på, kjenner jeg blir stressa bare ved tanken;)
Ha en fin helg!

Anonym sa...

Heisann. Innom for å ønske deg ei fin helg :)

Anonym sa...

Pronto! Det høres som et garn som oppfordrer til umiddelbar handling;-D